Tuesday 7 November 2017

Trek Fx Handlebar Alternativer


Døråpning er et stort problemdrivere årsak til syklister - men hvordan vil det se ut hvis en sjåfør dør dem selv. Denne vei raske kinesiske damen klarer å gjøre det.8 5.Belgende bjelkehylle vil passe på forsiden av Surly Straggler.49 17. Hvorfor jeg sykkel til sentrumshendelser.2 16. Canada OC Etter to nære passerer, bestemmer jeg meg for å ta LANE En ulykkelig Acura kan ikke vente noen sekunder og går rundt meg.14 15. Hvilken sykkel skal jeg kjøpe for å gå på jobb.3 3 sykkel på 30km om dagen.2 4.Beste rask dekk for MTB-pendling under 25- 30.11 12. Transport av hunden .1 7.Hvordan du skal bære min koffertmappe på sykkel.37 24.Bruk i Storbritannia farligere enn å gå i krig i Afghanistan. Oppgradering av håndtakene Griper på Trek 7 5 FX. Postet av Bart den 12. april 2011. UPDATE 5 26 2011 Jeg har hørt uoffisielt fra en Trek-selger, at det kommer til å bli slått ut en bar som slipper seg på disse styrene. Dessverre hadde han ingen ETA på når de skulle bli utgitt. En av problemene jeg visste at jeg kunne kjøre inn da jeg kjøpte min Trek 7 5 FX, var Bontrager Satellite Plus IsoZone håndtakene jeg fant disse styrene veldig behagelig, kombinert med karbongaffelen på denne sykkelen, produserte de nesten ingen innflytelse når man navigerer på potholes og andre anomalier i veien Dessverre, dette designet mens det er veldig komfortabel, tillater ikke å legge til barender for flere stillinger. Uformelle syklister som ikke har lang avstand, vil finne IsoZone-styrene mer enn tilstrekkelig og muligens overlegen for deres behov. Jeg kjører mye avstand og etter en stund mangler flere håndstillinger resulterte i mye ubehag, jeg dro til min lokale sykkelbutikk hvor jeg kjøpte sykkelen og hadde styrene erstattet med. For mine behov liker jeg dette oppsettet mye bedre. Barendene gir mulighet for flere håndstillinger på lange turer og gir en fin hånd posisjon når du klatrer åsene aggressivt Jeg finner Ergon-grepene så behagelige som lagerhåndtakene Karbongaffelen ser ut til å gjøre det meste av arbeidet når det gjelder absorberende slag - og sti-vibrasjoner, og jeg la merke til liten forskjell i den henseende fra aksjene Bontrager handlebars. Here er noen bilder av det nye og gamle styret setup. New Handlebars Grips Bar Ends.43 Responses to Upgrading Handlebars Grips på Trek 7 5 FX. Dette er nøyaktig hva jeg vil takk for at du sendte inn informasjonen jeg var skuffet da jeg fant ut at jeg ikke kunne legge til barender. Kommer fra tradisjonelle roadbike drop bars Jeg savnet umiddelbart muligheten for flere håndstillinger Elsker sykkelen ellers Det var litt frustrert for meg at de ville bruke en bar som utelukket alternativet. Jeg anbefaler å gjøre bryteren, hvis du gjør en ekte avstand i det hele tatt vil du sette pris på det. Etter at min første 50 mils tur med denne sykkelen ikke hadde barender, klarte jeg ikke å klippe meg, hendene mine drepte meg, men annet enn det jeg virkelig liker denne bike. thanks for info, jeg fant dette veldig nyttig et raskt spørsmål. Jeg har også en trek 7 3fx samme år gjør som din og vurderer å bytte til noen ergon grep med barender som disse er det mulig å bare Bytt isozonehåndtakene med ergon-grepene, eller må jeg bytte ut hele styret, jeg har lesfora som tyder på at på grunn av stangets strekking for å tillate gelgrepet, kan du ikke bare kunne erstatte grepene. du kan gi ville bli mye verdsatt takk. Dessverre kan du ikke sette et nytt grep på disse styrene Styret er ikke solid hele veien gjennom. Den nederste halvdel av styret er aluminium og ISOZone elastomerinnsatsen tar opp den øvre halvdelen av enden. Der er ikke et solidt sted å klemme seg ned eller plassere et standardgrep på styret. Hvis du tar tak i håndtakene fra stolpene, vil du se nøyaktig hva jeg mener. Jeg vil også gjerne endre stolpene og legge til barender. Den eneste forskjellen er jeg vil gjerne å bytte ut baren med en mer flat bar som originalen jeg er ny på å sykle og ikke vet hva jeg trenger å bruke slik at bremser og shifters ville være kompatible jeg vil ikke ta opp tiden din, men hvis du hadde en rask svar på hva som ville fungere jeg ville sette pris på å høre fra deg, takk Joe. Å bytte på styrene er ganske enkelt, jeg ville ha gjort det selv, men min LBS ga meg nesten fri arbeid siden det var en ny sykkel. Du kan ganske mye komme unna med noen 31 styrer med 8 mm diameter slik at de passer på stammen, og shifters og bremser passer i tillegg til at du ikke trenger å bekymre deg om trimming av kablene, osv. Bremsene og skifterene kommer begge veldig lett. Du må også få nye grep som lager dem som kommer med sykkelen vil ikke klemme på en standard bar. Han Bart, jeg m fra Singapore og jeg liker å lese innleggene dine gjør at jeg vil ri mer Og takk for heads-up på montering av bar-endene på disse FX-sykler Da jeg fikk min, trodde jeg at slike styrer er universelle bare for å innse at jeg ikke kan finne et sted for et plug-in speil. Og ja, det er en halv elastomer og en halv metallrør. Hva var Trek tenkning. Ser ut som jeg trenger å oppgradere styrene og dine er vakkert integrert. Flott å høre fra noen fra Singapore. Jeg antar at styret problemet nå er et globalt problem. D. Be sikker på å komme tilbake med et bilde etter at du har gjort oppgraderingen. Bart, jeg er ny til din blogg men så langt jeg liker hver bit av det jeg m fra Katy, TX og jeg tar min FX 7 1 for 30-50 mils rides på lands-, lands - og byveier Etter mine to første turer fant jeg ut at mangelen på håndposisjoner ville bli et stort problem for treningene mine. Så det gir ikke mye betydning for utseendet eller utseendet på sykkelen min Jeg gikk for aero barer Jeg har kjørt sykkelen en god 400 miles siden da og så langt jeg elsker måten jeg kan bruke min aero barer for å ha en mer komfortabel håndstilling og la meg klippe motstridende vind Hoewever, jeg har også innsett at aero barer ikke er designet for av sadelkjøring siden de ikke støtter din vekt. Er dette problemet noe jeg lett kan fikse ved hjelp av barender Har du noe annet forslag. Daniel, jeg er glad for at du liker nettstedet jeg havn har sett mye bruk av Aero-barer på hybrider fra min begrensede erfaring, dessverre kan jeg virkelig ikke gi mye av en informert mening om dem. De er en spennende ide, jeg kan sjekke ut en dag. Du kan alltid gå ruten for å legge til ender til din originale styrer, avhengig av hva du vil at du kan finne et par på den lave enden for 20 jeg har gjort 115 mil rides og finner dem veldig komfortable når du kombinerer dem med et par Ergon eller lignende grep. En annen ting jeg kan anbefale går til og legger inn spørsmålet ditt Det er en mange erfarne ryttere som kan ha noen bedre anbefalinger. Jeg har nettopp skjedd på bloggen din gjennom et Google-søk. Jeg har nettopp kjøpt en 2011 7 6FX om en måned siden. Jeg trodde aldri jeg skulle bruke så mye på en sykkel, men jeg elsker virkelig det uansett, jeg liker å holde ting relativt OEM, så jeg tviler på at jeg skal bytte ut styret. Hva betyr intriger meg, er det du pleide å montere telefonen på styret ditt. Det ville være flott å bruke telefonens GPS til å spore ruter og hastigheter billigere enn å kjøpe en av de fancy sykkeldatamene. I hvert fall ser jeg frem til ditt svar. Jeg elsker min 7 5 FX, FX er en flott linje med sykler jeg tenkte på å oppgradere til en 7 6 men er veldig fornøyd med 7 5. Så langt som telefonmonteringer, er det viktig for typen telefon du har jeg en original Motorola Droid og jeg fant en montering som er spesifikt laget for den. Avhengig av ditt telefon-ID, kan du prøve å finne en spesifikt laget for telefonen din i stedet for en universell montering, da de vil holde telefonen tryggere. Id, prøv Google eller muligens Amazon og prøv å finne noe spesielt for telefonen Hvis du leter etter apps og du har en Android-telefon, er MyTracks av Google en gratis grunnleggende app som fungerer bra, og Sportstracker er en mer avansert app som har flere funksjoner, og lar deg spore og se på Grafer av ytelsen din på deres hjemmeside En annen ting du anbefaler er et ekstra batteri fra hvis du har en Android-telefon, kan konstant GPS-sporing spise batteriet på 4-6 timer, avhengig av telefonmodellen. Jeg må si at jeg elsker å ha en enkelt enhet som jeg kan ta opp sporet av, lytte til musikk og sjekke ruten min, surfe på nett på pauser osv. Jeg anbefaler en Android-basert telefon hvis du planlegger å gjøre dette. Iphones er flotte enheter, ikke misforstå meg, men de gjør det ikke tillat deg å bytte ut batterier og for avstand og touring dette er bare ikke praktisk med mindre du vil bruke mye penger på eksterne ladere, dyno hubs, osv. Hvor med en Android-enhet kan du kjøpe et ekstra batteri for 5 dollar, sett det i posen din, glem det før du trenger det, og ikke bekymre deg for ranting av batteribesparelsen. Du vet at jeg opprinnelig gikk inn i butikken med sikte på å plukke opp en hvit 7 3FX, men da gjorde jeg en dum flytte og testet en 7 5FX Det føltes bare bedre, og jeg ønsket det, MEN de kunne ikke tilby det i hvitt FX. Heldigvis eller dessverre er 7 6FX bare tilgjengelig i hvitt. Totalt sett er jeg veldig fornøyd med det. Takk for en gjeng for svaret, jeg har en HTC EVO 4G som jeg planlegger å bruke mye som du gjør Men jeg tviler på at jeg skal gjøre mye touring. Jeg er fortsatt nybegynner når det gjelder sykling. Jeg har en 2010 7 5 Fx i svart Jeg bytte ut grepene med Ergon-grep og lagt baren slutter med det opprinnelige styret jeg måtte glide i bremsespaken og shifters innover a litt for å imøtekomme baren ender jeg har kjørt over 1200 km og havn t hadde noen problemer med baren min slutter Jeg vet ikke hvorfor du sier at du ikke kan legge til ender til de opprinnelige håndtakene Forresten er Ergon-grepene kjempebra. Tip Hvis du må fjerne de originale grepene og de vant å komme av, kan du enkelt kutte dem av med en knivkniv eller ta en øl og skyve den under grepet, trekke litt på ølene og spray WD40 inne i grepet. La WD40 sett et øyeblikk og arbeid deretter grepet opp og ned på styret til du kan vri den av styret. Enten metode fungerer bra. 2011 bruker et annet håndtak enn 2010 Det er derfor. Trek 7 2 FX Hybrid Bike. Product Beskrivelse. Du vil glede deg selv og komme i form på Trek s sporty 7 2 FX Denne allsidige maskinen har Trek s lyse Alpha SL aluminiumsramme med lettrullende 700c hjul, en kombinasjon som lar deg ri raskere og raskere med samme innsats. Plus , den sport en bakkeflattende 24-trinns drivetrain og conf idence-inspirerende lineærtrekkbremser Og du vil elske de punkteringsbestandige dekkene som holder deg i gang med å tråkke bekymre. Gratis. Sorter etter Siste vurdering Sorter etter Best Rating. Reviews 1 - 5 15 Anmeldelser Total. User Reviews. Submitted by Raj B a Commuter. Date Anmeldt 13 januar, 2017.Strengths Utrolig glatt og responsiv ri Praktisk og allsidig. Weaknesses Billige pedaler Mine frontbremseklosser gjorde en uhelbredelig knirk og måtte byttes. Jeg valgte de over Raleigh Cadent, Giant Escape, Brodie Bolt og Kona Dew ey Smooth, responsiv og rask, men fortsatt praktisk for en daglig pendling og hale rundt en sykkelvogn med en smårolling i helgene. Jeg fant at giringen var lav - jeg er nesten alltid i topp 3 eller 4 Gears Hyggelig å ha de lave girene til en gal hill though. Crappy plast harpiks pedaler oppgradert til metall med en gang. Most folk klager på sadlen, men jeg tror det er fint. Front bremser var squealing ukontrollert og måtte byttes Sykkelbutikk sa de var billig. De løftede håndtakene er ment å være mer komfortable, men de gjorde håndflatene mine så jeg fikk skumgrep i stedet. Alt i alt, utmerket sykkel til en god pris. Kjøpt på Sweet Pete s, Toront. Date Anmeldt 12. juni 2016. Styrker I 2007 kjøpte jeg min Trek 7 2fx Jeg oppgraderte bunnbraketten, styrehodet og hjulene I 2015 dro jeg på en 9000 mil sykkeltur i USA. Jeg dro fra min hjemby New Smyrna Beach, FL til Bar Harbor, jeg så fra Der til Seattle, WA til San Diego, deretter tilbake til New Smyrna Beach Sykkelen er min daglige rytter og neste vil jeg ri den fra New Smyrna Beach til Anchorage, AL til Nova Scotia og deretter til New Smyrna 12.000 miles Chase your dreams. Weaknesses Goose halsen ga ut etter mange miles Oppgraderte felger til hvite industrier Titanium nav med 40 talte Velocity felger Jeg har en Brooks-sal til å erstatte lager sadlen Totalt har sykkelen min litt over 1000 i oppgraderinger, men jeg føler meg personlig bedre enn noen lager touring sykkel på markedet. Jeg vil Jeg gir aldri denne sykkelen opp. Det er min eneste sykkel, og det gjør alt jeg ber om det. Hvis jeg bare kunne finne en kvinne så god som denne sykkelen. Fortrykt av Fred P en rekreasjonsrider. Gjennomgått 19. april 2015. Styrker God verdi Enkel oppgradering Solid ramme Kan kjøre hvor som helst. Vennlighet Original pedaler. Kjør på min 7 2 siden jeg kjøpte henne ny i sommer 2012 jeg har et sted mellom 1500-2000 miles på henne jeg bor i Atlanta, og sykling kan være forræderisk så jeg valgte for noe som kan gå over fortau, parkeringsplasser, stier, fortau, grus, smuss og rett og slett kaos. Det er galt her, og vi har trafikk og folk som kan bry seg mindre om motorsykler. Tilbake til anmeldelsen Jeg fikk henne først og ble blåst borte av fart og kontroll Jeg fikk den mørkeblå modellen og aldri sett tilbake, jeg liker de originale hardcase-dekkene, men hadde på seg baksiden og fikk et slickerdekk, jeg oppgraderte pedaler til en plattform, alle metall svart Wellgo De gamle falt del Jeg har erstattet bremseklossene 2x, men det er normalt jeg s ut på ergon 2 grep med baby bullhorns Det gjorde en stor forskjell, jeg svarte også bakhjulet - jeg ødela bakhjulet og erstattet - jeg kommer over kjørelengde og måtte gjøre rammen har vært perfekt. Bremsene Tektro har hjulpet godt shifters har vært bra Jeg har bare hatt en gang til å justere spedbarnene jeg har tatt henne på 20 mil rides uten problemer jeg har rid henne på veldedighetsturer og igjen hadde null problemer jeg har slått crap ut av denne sykkelen og hun holder bare på rocking, ville jeg kjøpe en 7 2 again. Favorite Ride Townie. Kjøpt på Free Flite. Submitted av Lance La Croix. Date Anmeldt 6 februar 2015.Strengths Hovedstyrken til Trek 7 2 FX er at det er en kombinasjon av en vei sykkel og en sykkel. Weaknesses Det er ikke så lett eller rask som en sykkel og er ikke så komfortabel som en sykkel. Trek 7 2 FX er verken en sykkel eller en motorsykel det er noe i mellom Det har komforten til en bysykkel, men fungerer mye som en sykkel jeg har hatt en for en Lemost to år, og jeg har få klager Det er flott for pendling mellom hjem, skole og arbeid, og for under 500 er denne sykkelen en avtale. Sykkelen er også flott for generell trening. Sykkelen ble designet for å kombinere den generelle komforten til en by sykkel med hastighet på en motorsykkel Men denne kombinasjonen har det s downfalls Jeg brukte sykkelen til en triathlon høsten 2013 og jeg var unimpressed The FX, med sine tynne dekk, lysramme og mangel på suspensjon, utført bedre enn en sykkel eller sykkel, men var tregere enn en motorsykel. Dekkene til FX er betydelig bredere enn den gjennomsnittlige veisykelen, og rammen, som veier litt mindre enn tretti pund, er tyngre også. Selv om sykkelen ikke gjør det måle opp til en sykkel, kan den overgå alle terrengsykler eller sykkel i en rase. FX gjør opp for mangel på ytelse i sykkelstil med den ekstra komforten som er integrert fra byens sykkel. Når jeg ringer på FX, er jeg sitter i oppreist stilling på grunn av den s Jeg kan ri i timevis uten at jeg har vondt i ryggen. 7 2 FX er utstyrt med Ergo-grep. I motsetning til tradisjonelle grep som bare er gummi som omgir et rett styr, er Ergo-grepene designet for å legge til komfort på turen ved å la dem henge i En naturlig måte På grunn av Ergo-grepene tilpasser jeg ikke håndleddene mine på lange turer. Sykkelen er også flott for kortere turer. Jeg pleide å ri min FX til og fra jobb nesten hver dag som været tillot jeg fant ut raskt at jeg kunne få jobbe like fort på sykkelen som mulig ved å kjøre fordi jeg ikke måtte vente i lange linjer ved fireveisstopp. I stedet kunne jeg ri på sidegangen og omgå linjene helt. Starter og stopper raskt ved stoppskilt er lett og tar liten energi takket være FXs åtte-speed Shimano shifters Trek 7 2 FX komfort og ytelse er ikke de eneste grunnene til å vurdere det over andre sykler. FX har også en vakker ramme. For øyeblikket kommer sykkelen i både rød og i bla ck med grønne dekaler Sykelen ser ikke stor ut, men ser i stedet lys og moderne Rammen er laget av aluminium som gjør at sykkelen er lett nok til å hente med en finger. Jeg har personlig fått mange kommentarer om hvor fin sykkelen min ser ut på grunn av sykler komfort, ytelse, stil og pris, tror jeg denne sykkelen er en avtale For under 500 fikk jeg det beste fra begge verdener jeg fikk en smak av en sykkel og vennligheten til en sykkel jeg vil anbefale denne sykkelen til noen hvem prøver å komme i form, eller som ønsker å komme seg rundt i byen raskt og effektivt. Fortalt av Tom Boland en Recreational Rider. Date Anmeldt 27. august 2013.Strengths Flott rundt i byen Flott for opptil 20 miles Stor all-purpose sykkel. Våpen Vibrasjon i underarmene Stiv ri noe som er min feil. Kjøpt i 2008 5000 til 7000 miles på sykkelen. Flott første ekte sykkel. Jeg bruker dette som min hverdags sykkel, inkludert dagligvarekjøring med en pose og panier på ryggen. Elsk det, elsk det , elsk det. Jeg bor i Lo s Angeles kystområde, noe som betyr åser Håndterer dem veldig bra Denne sykkelen er bedre stoppelys for å stoppelyset rundt i byen enn en motorsykkel Jeg vet dette fordi jeg har en og b Jeg blåser veien sykler bort for kortere avstander, og jeg får veldig overrasket utseende når jeg gjør det. For å fikse vibrasjonsproblemet, ville det ta en karbonfrontgaffel, som er altfor mye på dette punktet. Det er ingen kjørelengdegrense. Jeg ville ofte starte med å gå en kort 10 mils tur og ende opp går 50 Enkelt å skape Det går ikke med sykler på lengre turer, men det er OK for meg. Så bra på en 5 mils tur som en 25 mils tur. Når jeg går 50 miles, burde jeg nok ha gått hjem og forandret seg til min vei sykkel Det er hva sykler er for, antar jeg. Minor endringer kreves Originalt sete måtte gå på grunn av Cykel Saddle Neuropathy Seter utskifting er nesten et krav i den første måneden eller så uansett, så jeg kan ikke skylle sykkelen for denne. Noen ganger du er heldig, de fleste ganger må du planlegge på et nytt sete 700 x 32cc høyere trykk 60 psi dekk på den - gjør en stor forskjell i hastighet, men gjør turen stivere. Den leveres med 700 x 35cc 45 psi Rider s valg på denne. Trengte ergo avlange grep fordi de originale var rund profil og startet å snurre rundt veldig snart etter kjøpet. Vedlikehold - Bakhjulet må ha snakket arbeid og bli truet opp hvert år eller så Ikke dårlig Fortsatt på originalt bakhjul - Måtte bytte på forhjulet på grunn av brukerfeil - montert for nær eksos når på et sykkelstativ Kjøre nedover veien Hva er det som gummi lukt POP-hjulet gikk for langt ut av det, og det var skadet det - Var nødt til å erstatte frontbremsene 10 på grunn av rusting på en eksponert del Ny versjon av bremser har belegg på den delen - Bakdekk slites ut 2 til 3 ganger hastigheten på fronten Meget standard - Veldig bra på leiligheter 2 eller 3 på over 5 år Det er mer en funksjon av veibane, som er bra her rundt - Bremseklosser når det er nødvendig - ikke mer enn en gang hver 18. måned eller så - Nei kabel erstatning så langt - Standard ren og lube. Favorite Ride Souht Bay Bik Path. Reviews 1 - 5 15 Anmeldelser Totalt.

No comments:

Post a Comment